Hop til indhold

Fantastik med HD billeder på TV

12. oktober 2011

Jeg vil blot hurtig berette om mit seneste køb. Jeg har købt et lommekamera med micro HDMI udgang. Jeg har købt et HDMI kabel og sluttet kamera direkte til mit TV – det giver helt fantastiske billeder på skærmen.

Lån penge til det du lige står og mangler – find en stor sammenligning af forbrugslån her.

Jeg har altid tænkt at alle de udgange var udnødvendigt lir, men jeg har d.d. ændret mening ;)

Man kan også slutte et minijack kabel til kameraet og på den måde overføre lyd til TV, hvis man f.eks. har optaget noget video på kameraet. Så er det bare ærgerligt at mit TV ikke har indgang til minijack kabel. Egentlig underligt når man ser hvor mange indgange der ellers er – der er bl.a. indgang til netværkskabel, component kabel, DVI kabel og en del andre – man skulle da mene at der godt lige kunne presses et minijack ind.

From → Ikke kategoriseret

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

