Hop til indhold

Lidt tidsfordriv – endnu et sidespring

1. februar 2011

Ja, jeg er ked af det, men her kommer endnu et sidespring.

Det er en anbefaling af et spil jeg er faldet over. Spillet har eksisteret i mange år og jeg har da også spillet det for nogle år siden, men nu er jeg faldet over det igen og til min store overraskelse, så er det ligeså sjovt – hvis ikke sjovere – som det var tidligere. Som nogle måske allerede har regnet ud, så er der tale om Bubble Shooter spillet. Bubble Shooter blev oprindeligt udviklet til Windows, det skulle altså være en del af windows, ligesom vi kender det med 7 kabale, minestryger og lign. Bubble Shooter blev dog vraget af Windows, årsagen er ukendt (i hvert fald for mig). Bubble Shooter endte med at blive et af de mest populære online spil på nettet og er det faktisk stadig den dag i dag – selvom det godt og vel er 10 år siden Bubble Shooter første gang så dagens lys.

Det der gør Bubble Shooter speciel er, at det kan spilles og folk i alle aldre. Det er så simpelt som et spil overhovedet kan blive, alligevel formår det at bibeholde ens opmærksomhed – ja, jeg vil faktisk påstå at det er en smule vanedanende ;)

Hvis du har lyst til at prøve spillet, så er det bare at søge efter Bubble Shooter på Google – der findes bunkevis af steder på nettet hvor spillet kan spilles. Jeg spiller selv spillet på www.gobubbleshooter.com – det synes jeg er en god side, men det er jo smag og behag.

Det var endnu et sidespring – men det skal der jo også være plads til, ik’?

From → Ikke kategoriseret

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

