Hop til indhold

FCK møder Chelsea i 1/8-finalen

29. december 2010

Ja, jeg ved det godt… et indlæg om fodbold har da ikke meget med hukommelseskort at gøre – og nej, det har det ikke. Men jeg er sprudlende FCK fan, så jeg bliver simpelthen nød til at udtrykke min begejstring over FCK succes i Champions League ;)

Køb billigt HDMI kabel på Kabelmix.dk – det fås ikke billigere :)

FCK møder Chelsea af 2 omgange i 1/8-finalen af Champions League. Første gang bliver d. 22. februar i PARKEN og anden gang bliver d. 16. marts på Chelsea hjemmebane (Stamford Bridge). Jeg har selv skaffet billetter til kampen, da jeg er så heldig at eje et sæsonkort – derfor er jeg røget forrest i køen. Dem som ikke har sæsonkort kan først erhverve en billet fra d. 12. januar kl. 12 og cirka 2 minutter frem, så er de nok revet væk alle sammen.

Faktisk så kan man godt kæde kampen mellem FCK og Chelsea lidt sammen med hukommelseskort. Hvis du skal se kampen på stadion, så får du behov for et hukommelseskort med høj hastighed (særligt hvis du ejer et spejlrefleks), for der kommer fart over feltet og du får med garanti knipset en masse billeder af på ganske kort tid – og det er jo ikke alle hukommelseskort der lige kan overkomme det.

Personligt tror jeg naturligvis på sejr til FCK på hjemmebane og en lille tab på udebane, dog går vi videre på reglen om flest udebane mål.

Næste indlæg skal nok blive noget der handler om hukommelseskort, beklager sidespringet ;)

From → Ikke kategoriseret

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

